8 mars

Inatt var ingen bra natt. Gick vid tre kanske, och la mig i sängen. Elina vaknade till och eftersom min fläkt på min dator suger + att mitt element ( menten, naaaw :') ) är på full värme så vart det ju hur varmt i rummet som helst. Sen när man ligger två i min lilla säng. Inte skönt någonstans. Sen har jag inte kunnat röra mig, dels för det inte gick, och dels för att jag inte vela ha Elinas fötter nära mig. Fick ju panik så fort hon rörde sig att hon skulle komma med sina fötter i ansiktet på mig. Hojj. Fobi för fötter är inte kul. Nånå. Inatt har vi sovit drygt 2 timmar. Så man var ju lite trött kan jag ju säga.

Sen har det hänt lite mer saker, som jag inte orkar skriva. Ska rulla mig ner för trappen nu och tvätta ansiktet, sen ska jag nog bums i säng.
puss
Kommentarer
Postat av: Areragna

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-06-17 @ 10:10:05
URL: http://areragna.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0