Crying myself to sleep is getting old

Cp dag. For till Elina vid halv sex ungefär. Vi gick på konsum och sen åt vi våfflor, eller jag åt det. Hon åt korv. Hehe. Efter ett tag for vi till Max. Satt och pratade och sen tog jag och Elina deras cyklar och cykla till ok. Jävlar vad jobbigt det var, inte att leka med. Vi slog iaf igång en film sen. Vid tio for Elina hem och jag stanna där med han och Bobbis. När filmen var slut satt vi och prata om precis allt, fanns nog ingenting vi inte pratade om. Var ju lite kul. Sen höll Max på att kittla ihjäl mig, trodde fan jag skulle dö. Sen efter ett någongång började jag och Bobbis gå hem därifrån. Sen när jag nästan var hemma såg jag feting räven typ 10 meter från mig. Trodde fan den skulle äta upp mig.

Nåååånååå. Nu är jag alldeles för trött och alldeles för hungrig för att sitta här och skriva.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0