l-l-l-lick like a lollipop

Har varit en kort dag idag. Vid sju for jag och var med Elina. Sen vid 9 typ var vi med Marc och Tompi. Vi drog några varv runt stan. Är ju helt omöjligt att åka bil med dom. För det första kan dom aldrig välja en låt, byter låt hela tiden. Sen idag, hade dom as varmt i bilen, sen när man klagar på att det är för varmt höjer dom ännu mer. Sen for vi mot sandviks hållet och då när det var som en bastu i bilen hissade dom ner alla rutor och körde typ 100 på världens guppigaste väg typ. Kul. Vid tio for vi till Palle iaf, satt där och gjorde ingenting. Vid 11 nångång började jag och Elina hem! Väldigt hurtigt om inte annat. Tog mig typ en timma och 10/15 min att gå. Från sjukhuset och hem till mig. Shit. Helt slut i benen. Är ju tur jag inte tänker vara med på skidsaken vi har imorgon, som vi har varje år.

Nånå. Nu ska jag gå och tvätta bort sminket och sen hoppa bums i säng. Fryser som jag vet inte vad. Bilder kommer imorgon. Varit flitig och fota idag. Yeay.
Pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0