listaaa

Senaste:
Låt du hörde: slipknot - snuff
Film du såg: en wallander film d:
Mat du åt: en kakaaaa :D
Kram: vet inte, kramas med många ;o
Puss: heheh, ida (:
Känslan: irriterad och suur
Resa: piteå måste det väl varit
Glädje: hehe, såg att dom hade kinderägg på coop :D
Dröm: hahah, vet fan inte vad allt handla om, men var om jocke iaf d:
Person du träffade: adam
Personen du pratade i telefon med: mamma
Personen du fick sms av: liam
Gången du åt 7-eleven korv: aldrig ;o
Gången du var utomhus: nyss typ
Gången hela din familj åt middag tillsammans: tisdag kanske? äter typ aldrig hemma nu förtiden
Saken du köpte: cigg kanske? vet inte ^^

Allmänt:
Ska bli skoj: ingen skola imorn ;D
Ska inte bli skoj att: bli fet :o heheh
Sparar till: sparar inte till nått,
Pålägg som gäller: ost ;D
Önskar att jag var bättre på: att sköta skolan, dvs plugga till prov osv
Dagens dryck: tror inte jag har druckit nånting idag ;o jo, smakade oboy av ida ^^
Vad saknar du: många grejer
Tre band/artister: inga särskilda
Vad har du gjort idag: sovit, skola, välkomma, ida, folk, skola, coop/dollar, hem
Brukar du svära mycket: yes
Hur tidigt stiger du upp: beror på om jag ska orka fixa mig eller inte, men mellan 07.00-07-30
På helgerna: går jag inte i skola, he-he
Vad ska du göra ikväll: vara med folkis
Hur många timmar sover du per natt: olika, blir väl oftast 6
Vem är snyggast i världen: oh raur, många :D
Vad är det för veckodag: torsdag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: ingenting jag kan komma på nu
Favoritplagg i garderoben just nu: vet inte, adams stora tröja kanske, meheh ;D
Längd: 1,64 tror jag d:
Vikt: vill verkligen inte veta, :o
Byter gärna garderob med: någon kändis ;D
Byxa eller kjol: byxa
Senast utlästa bok: kan man ju fråga sig ;o
Mitt rum kan beskrivas som: fult, stökigt, dammigt, grejer överallt
Mig själv med tre ord (just nu): irriterad, småledsen och tj000ckis ;D heeh
Jag tränar: aldrig :o
Jag ville bli när jag var liten: ridlärare osv, sånt inom hästar, och modell ;D hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0