1 maj

Det är sjuuuukt att det redan är första maj. Är ju för tusan sommarlov snart. Underbart. Dock är det ingenting man kan tro med tanke på det här vädret. Det snöade hela gårdagen och har hört att det snöar nu också. Har dock inte vågat titta själv ännu. Ligger isolerad i min säng. Vägrar öppna persiennerna ;<

Igår pratade jag i telefon tills jag somnade. Var dock inte meningen, men somna gjorde jag. Sen har jag vaknat för en timma sen typ. Ska nog kliva upp ur sängen och fika lite och ta en rök. Sen efter jag har ätit osv ska jag fara till Petra för att klippa mig. Äntligen. Mitt hår är så sjukt slitet efter att jag har färgat så jävla många gånger.

Jaajaaaa. Nu ska jag ta på mig kläder. Känns inte så passande att springa omkring i trosor.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0