10 maj

Smartamanda är i farten -.- hade just skrivit klart mitt fina inlägg men bengt själv råka kryssaaa.. Morrrrr..

Aja, måste bara skriva mitt angry moment här. Jag tänkte vara så jävla duktig idag, och gå på måndagens första lektion, eftersom det var rätt så jävla länge sen som jag gjorde det. Jag kämpade för brinnande liv att kliva upp, men tydligen var allt helt i jävla förgäves. När jag kommer till skolan ser jag inga moppar på skolgården och bara marcus som sitter i sofforna. Efter ett tag kommer det lite annat folk, sen när lollo kommer säger hon: men amanda, varför är du här? du börjar ju först halv tio :D SKOJAR DU MED MIG ELLER?! Min kääära fina äckliga fittiga lärare har inte sagt något. Natha kommer typ några minuter efter och hon blir minst lika glad över den fina nyheten. Jojo. Här försöker man vara duktig men ojoj..

Morr... Mjaja. Annars sitter jag i soffan med Natha och har precis lyssnat på när kurre kritiserar lärare och en sur ann-sofi osv. Kul. Elina har tvingat mig att möta henne sen, kukmongot är ute efter mina cigg. Mahah. Nååånåå. In på facebook nu dåva :D
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0