11 maj

Det här var typ sämsta natten ever. Driver inte. Hade världens cp mardröm och vaknade vid fem helt jävla panik. Vaknade av att jag grät och skakade som fan. Satt mig upp i sängen och lugnade ner mig, sen somnade jag igen. Och vad äckligt jävla trött när larmet ringde sju. Orkade inte kliva upp så jag somnade om tills nio ungefär. Fixade mig på typ 20 min och drog till skolan. Sen vid tolv for jag och Elina hit och sov, trodde aldrig att jag skulle orka kliva upp. Men jävlar vad jag är duktig som gjorde det.

Idag ska jag vara med Elina iaf, som många andra tisdagar. Vi har nog börjat en fin tradition här. Meheh.
Nu har jag bättre saker för mig.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0