12 maj

Drömde en mardröm i natt igen och vaknade lika panik imorse vid fyra, som jag gjorde igår.  Väldigt jävla roligt. Somnade om iaf, och var jääävligt trött imorse. Men jag gick till skolan och var duktig. Gick dock inte på svenska/engelskan. Gunilla är för jobbig. Sen suger det att läsa en engelsk bok om lebbar. Nåja. Halv tio for jag med Elina till vårdcentralen och hon fick strippa där osvosv. Sen for vi tillbak tilll skolan och kollade this is it, och sen fick vi sluta.

Har precis packat klart, och håller på att ladda ner musik nu. Sen kanske jag tar en p-nap. Får se. Nu tänkte jag iaf fixa undan lite här. Kan väl också meddela att alla som vill ha tag i mig får ringa/smsa - 0730865025. För kommer inte ha dator förän på fredag.
pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0