17 maj

Måste bara börja med att säga - FYFAN VILKET STEKAR VÄDER!! :D

Fyfan vad jag är duktig. Har gått på alla lektioner idag! Och jobbat flitit som tusan på svenskan, och engelskan. Snart klar med min rapport ju, ohyeah. Riktigt duktig känner jag mig. Ska vara lika duktig imorn. Dock har vi inte så många lektioner. Ska dansa från 12.30 - 15.30. Sen ska man även tillbak och dansa från 19.00 - 21.00. Sug röv äckel hål. Fan vad tråkigt. Men fan får ju komp för det. Jåjå. For hem efter skolan och tvingade mig själv att vara vaken, men vid fem orkade jag inte längre och stängde mina blå och somnade. Fick dock inte sova så jävla länge. En halvtimma kanske. Först kom mamma och drog i min tröja och sen efter ett tag kom Kim och kittla mig på halsen. Vojvoj, aldrig får man sova. Vaknade dock och fick höra en massa roliga planer. Wohuhuhuh! :D Fel att bli midsommar nu dåva :D

Nu ska jag gå och fixa mig lite, ser ut som en levande död.
puss


bild från igår ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0