2 maj

Fyyyyyyyyfan vad jag är trött. Somnade kring fem igår, och var tvungen att kliva upp klockan elva. Det var hårt måste jag säga! Men måste man så måste man. Jag drog på mig lite kläder. Sen gick jag ner två kvarter till Petra. Elina stod där utanför och väntade på mig. Vi tog en rök sen gick vi in. Petra började klippa oss osv. Sen en timma senare kanske var hon klar. Håret blev bra, äntligen är mitt slitna hår borta. Nu måste jag bara färga utväxten och sätta svart i underhåret. Har ju blivit brunt vafan.



Idag ska jag nog inte göra nånting. Har ingen större ork. Måste göra klart min hk läxa. Och borde läsa igenom no'n lite också. Fast får se, har fått lite förslag att åka bil ikväll. Måste ha mat också, eftersom min snälla bror har ätit upp min.. -.- Fast nånting här hemma borde ju vara ätbart. Nåja. Nu tänkte jag gå och duscha en snabbis.
pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0