20 maj

Fyyyhelvete vad det är varmt ute. 29 grader i solen. Det är toookigt. Men helvete heller att jag ska klaga, nu fan kom sommarn till gällivare också. Inte illa pinkat.

Idag vaknade jag vid nio iaf. Hade ingen matte på morgonen och som vanligt gick jag inte på svenska/engelskan. Sen på svenskan kunde jag och Natha inte fortsätta med våran rapport för vi hade ingen dator. Så jag gick ut och satt och hade ett väldigt givande samtal med Sebbe i solen. Tog en cigg och dog av värmen bara. Sen hade vi so skit. Sen drog Natha hem och jag satt kvar i skolan ett tag, sen var det inga folk där, så jag drog också hem. Ska väl börja fara tillbak på en halvtimma eller något. Slutar fyra idag, så jävla roligt. Sen ska jag fara och kolla skor. Eftersom det inte blir något köp av dom underbart snygga skorna jag tänkte.

Nåja. Helt ovärt inlägg -.-
pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0