28 maj

kuuuk, min hals dödar mig. kan inte röka, kan inte äta, kan inte dricka, kan inte svälja, kan fan inte ens andas utan att det känns som att någon tryckt ner en taggtråd i halsen på mig. hostar upp mina lungor snart, när jag hostar får jag huvudvärk, när jag får huvudvärk börjar jag må illa, och det hela har gjort så att jag har ont i ryggen, magen och revbenen också. Tror ni det är kul att vara jag eller? Inte så jävla roligt, tro det eller ej. Ingen jävla matlust har jag heller, sitter här och tvingar i mig te med honung för tydligen ska ju det vara bra om man har ont i halsen. pssst, luktar bullshit här.

jojo, från allt cp till något lite trevligare. Har varit en najs dag idag. Lite cp där på kvällen bara. sååååå jävla dålig stil, men alla är inte helt hundra.

nu är jag så jävla trött så jag orkar inte hålla ögonen öppna och jag har ont överallt så ska gå och försöka sova. hur i helvete det nu ska gå, kommer ju hosta sönder -.-

..ingen puss här inte
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0