3 maj

Känns inte som måndag idag. Kan ju bero på att jag inte var i skolan. Men orkade inte gå, eftersom att jag spydde igår kväll. Riktigt mys. Legade och frös skakade hur länge som helst efter det. Alltid lika roligt..

Elina det kukmongot ringde och dampringde vid två någongång. Hon kom hit och hämtade sin moppe åde. Tog en rök och pratade lite bara. Sen när hon for började jag fixa mig, sen kom hon tillbak och hämtade upp mig och vi for in til stooorstaden. Tänkte köpa snyggaste tröjorna men eh nae. Blev lite fel där, mahaha. Vi träffade Nemo och stod och prata med han ett tag. Han berätta maaassa mysiga saker, fss. Not. Fan vad äckligt. Ah sen for vi och kika i lite mer affärer sen for vi till dollar och sen körde hon hem mig.

Just nu sitter jag och är trött och är hungrig. Har precis fått ett sms av mamma som säger att dom är hemma om en timma typ. Fan, om jag var dom skulle jag vara gode less på att åka bil. Shitshit. Men pappa är väl glad som får hem nya bilen. Nåja. En rök på det här. Sen ska jag nog försöka vara duktig och skriva lite om tvätt.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0