31 maj

Gud i london, imorn är det 1 juni. Helt gaaaalet.

Idag har vi haft helt ovärd skoldag. Hade först no, där vi inte gjorde nånting typ. Sen hade vi slöjd, där vi inte heller gjorde nånting. Jag och Elina for hem till mig och chilla. Sen kom Zorba och Crille hit och vi snacka lite och sen drog vi upp till sporthallen och kika på Olle. HAHA, så frän han var. Fick tillochmed en kram av han ;) For hem sen en sväng, och sen drog jag och Elina till Zorba och lekte med henne och Crille. Varit med dom (dock inte elina) resten av dagen också.

Nu snart tänkte jag gå och tvätta bort sminket och sen hoppa i säng. Är sjukt trött, och ska kliva upp kvart i sex imorn. Guuud så jag längtar..

Jajaa, köössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0