4 maj

Fan vad jag är duktig! Somnade vid två idag. Och klev upp till skolan i tid! Eller ah, elina ringde och väckte mig kring tjugo i åtta. Hade hon inte ringt hade jag fortsatt sova. Men det viktigaste är ju att jag klev upp. Och kom bara en kvart försent! Dock hade jag kunna komma halv nio eftersom våran lärare inte var där. Har varit en snabb dag iag iaf. Gjorde no prov strax före två. Kändes som att jag klarade det iaf, men vet inte. Gick hem efter det. Orkade inte sitta kvar en timme för att vänta på att svenska/engelskan ska börja när hon ändå inte tar min närvaro.

Idag, vid 6 någon gång kanske (?) ska Elina komma hit och färga mitt hår. Whohhuhu. Min sexiga utväxt ska bort, och mitt bruna (-.-) underhår ska bli svart igen. Awesome. Nåja. Nu ska jag antingen sova, eller städa. Får se vilket det blir. Kanske båda två?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0