5 maj

Var hemskt jobbigt att kliva upp imorse. Ville bara somna om, höll på att göra det också. Men då kom mamma och börja leka med diesel i mitt rum -.- Jävligt roligt. Klev upp iaf, fixade mig lite snabbt och sen for jag till skolan. Var väl där strax före halv nio. Satt och chillade ett tag sen drog jag och gjorde nationella. Goooosse svårt. Fel att bara ha nationella i sv/eng/ma. Men nejnej. Efter jag gjort klart provet drog jag och Elina hem hit. Hon sitter just nu och spelar gh, vet inte hur många gånger hon bytt låt nu, haha. Hon är för dålig för att spela alla ;)

Nu ska jag gå och knarka alvedoner, sen ser vi väl vad som händer. Ska tillbak till skolan vid ett iaf, duktig som man är :)

pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0