6 maj

Innan jag börjar mitt fina inlägg måste jag bara kopiera vad Elina skrivit på facebook. HAH!

Amanda: Vad hade du gjort om jag hade varit mördad när du öppnade dörren?
Jag: Om det var Damon hade jag haft sex med honom.
Amanda: Nej men allvarligt, vad hade du gjort?
Jag: Men allvarligt jag hade det.
Amanda: Hade du inte gråtit?

HAHAH! ;DD Dum är hon som lägger ut mina fina saker jag säger ;( Awh, hon säger att hon blivit korkad när hon börja vara med mig. So not true.

Iaf. Nu ska jag komma till det jag loggade in här för. Även fast jag glömt bort det.. Kan ju iaf säga att det inte hänt så mycket idag. Har hunnit varit i skolan och lite grejs efter skolan osvosv. Har hunnit vara hos Elina också. Där gjorde vi inte så mycket. Strax före tio for vi hem. Träffade Bubba och Martin på vägen hem. Stannade och pratade med dom ett tag. Martin bjöd mig på en snus snäll som han är. Haha. Vet inte varför han gjorde det, frågade inte ens och han hade typ tre kvar. Nawnaw. Kastade dödblickar åt bubba också, eftersom han kör som en jävla galning. Fan han kommer döda sig själv. Naw, lillbubbaaaaaaaaa.

Jååjååå. Min dator är fixad nu, Wohuh. Måste bara ladda ner lite grejs på den. Fast det mesta verkade dock redan finnas. Orkade inte göra det idag iaf. Så sitter på pappas dator nu. Maha. Nåja. Nu ska jag gå och duscha, och hata att det är blått i mitt hår -.- morrrrrrrr..

pussusususususususssss ;*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0