Baby come take away all my worries

Gick ju hem från skolan idag. Direkt efter att jag hade skrivit inlägget. Så fort jag kom hem bara slängde jag av mig kläderna och sökte igenom hela skåpet för ipren, men fanns det? Nej. Istället tog jag två alvedoner och beklagade mig till mamma, som sa att jag skulle kolla i någon necessär. Och där fanns det två ipren så jag slukade dom också och sen värme jag en sån här påse i mikron och la mig i sängen. Gick dock inte att sova för gjorde så jävla ont, aldrig gjort så ont förut. Så jag legade och vred och vände på mig hur länge som helst, sen kom diesel och la sig på min mage och då somnade jag. Sen vaknade jag nästan sex timmar senare. Helt utvilad och inge magont. Tror ni det var skönt eller? Svar ja.

Efter ett tag for jag ut med Elina och vi drog in på stan och träffade Frida och Sanna och var med dom. Gick upp på systemtaket och tog det bananas. Sen ringde Zorba och fråga om hon och Crille fick komma så dom kom också dit. Sen efter ett tag drog Frida och Sanna och jag och Elina, Zorba och Crille satt och snacka där i typ två timmar (?). Hade trevliga samtal. Maha. Sen drog vi på coop och sen for jag och Elina hem till henne och kolla vampire diaries. Sen vid 11 drog jag hem och duschade osv. Nu ska jag gå och torka mitt hår åde, och sen ska jag väl efterlysa john blund.

pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0