en lista innan jag hoppar på bussen mot hakkas :D

Lovar du att vara ärlig? ja
Du heter: amanda
Smeknamn: ja, alltså, finns inget som typ flera personer använder, men har typ 100 olika som bara en använder, typ, pinglan, mjukis, manda, panda, mandis (HAHA) osv.
Låt just nu: angels on the moon (a)
Vem behöver du mest just nu? kan inte bara välja en ;D
Vad får du oftast komplimanger för? bröst, ögon, tror jag
Vad säger du för att imponera på någon? brukar inte säga något ;D haha
Hur imponerar man på dig? vara sig sig själv typ ;D
Brukar du skratta för dig själv? haha ja. igår asgarvade jag alldeles för mig själv ;D
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? m..:(<3
Vilken är din favoritmålning? ingen
Vart bor du? gällivare, norrbotten, sverige
Trivs du där? ibland
Äger du några Converse? inte riktiga, nej.
Sprit, cider, vin eller öl?: sprit och cider
Brukar du bli för full? haha det händer väl
Vad har du för mobiloperatör? halebop
Har du haft sex idag? nej
Nästa mål i ditt liv: ingen aning, överleva skolan :D
Hur svarar du i mobilen? beror på vem som ringer, men oftast typ " haaaallååååå," med typ astrevlig röst :D MEHE
Vem ringde du senast? mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? hann aldrig prata med henne, eftersom hon hann komma hem :D
Antal timmar sömn inatt? typ 6 timmar?
Sov du ensam? ja
Tycker du om din pappa? jaadå
Brukar du komma i tid? beror på vart jag ska, till skolan så nej.
När mår du bra? när allt går som det ska
När blev du fotad senast? igår typ
Hur känner du dig nu? glaad
Vanligaste färg på dina kläder? svart?
Vad tycker du om fötter? typ världens äckligaste sak
Är du smart? klart jag är (a)
Är du aktiv i skolan? nej
Vad saknar du? vet inte:o
Hade du en bra kväll igår? jo, det var den väl
Favoritdryck på morgonen? ingenting
När brukar du gå och lägga dig? det beror på
Är du blyg? nja, ibland kanske. om någon är blyg mot mig blir jag det
Sysslar du med någon idrott? nej
Vill du hellre ha mail än brev? brev känns ju roligare att öppna osv, så brev. blir mer personligt så också
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja
Hur mkt behövs det för att du ska bli full? alltså, det är väl olika.
Har du spytt offentligt? haha ja
Vad är det mest pinsama/sjuka du har gjort på fyllan? inte vet jag, finns väl massa saker, min fina sång till kim kanske, eller när jag kissa i en rondell :G
Är du nöjd med ditt liv? nja, ibland
Om inte, vad vill du ändra på? nååååra saker
Är du bortskämd? nej
Vad gör du imorgon? är i hakkas :D
Bästa känslan? lycka
Värsta känslan? saknad och ensamhet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0