fett ovärd lista

Vem har skickat meddelandet högst upp i inkorgen?:
sebbe

Vad står det?:
Och du mitt baby :) skicka bilder!

Vem har skickat det tionde meddelandet uppifrån?:
liam

Vad står det?:
vet inte..

Vem har skickat det tjugofemte meddelandet uppifrån?:
liam

Vad står det?:
vafan

Vad står det i fjärde meddelandet under det?
fan

Vem har skrivit det?
liam

Från vem har du mest meddelanden?
liam

Från när är ditt äldsta meddelande?
8 maj

Vem skrev det och vad står det?
max: wtf?

Gå in i inkorgen,blunda och klicka ner i 5 sekunder vad står det i det meddelandet?
Men ska sova nu. Godnatt. Hör av dig

Vem har skickat det?
kim

Vad står det i ditt nionde sms?
hej amanda nysjö :)


Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
en ful som elina har skickat ;D

Vilket språk är din mobil på?
Svenska

Vad heter din ringsignal?
hold tight

Hur många sms har du i din inkorg?
292

Vad står det i ditt tjugonde sms nerifrån och vem är det i från?
liam: ne.. jag vet ju att du vill, du säger bara så för du inte vill jag me ska ta

Vad står det i ditt åttonde sms?
jag vet. o lovar att jag inte ska ta nåt baby

Är din 27:de kontakt en av dina bästa vänner?
ida eriksson - nej, men det har hon fan varit ;D

Gillar du nr 15?
erik - känner inte han, haha d:

Har du varit i hop med nr 8?
caroline tallhed - neej ;D

Har du hånglat med nr 39?
larsa - jaaa..

Har du suttit i samma bil som nr 34?
johanna berggren - vet inte, kanske? d:

Vad har din mobil för färg?
rosa

Slutligen, var detta testet ett av de roligaste?
verkligen inte, men bra tidsfördriv
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0