if its worth having, its worth fighting for

Vilken jävla dag det har varit idag. Efter jag hade duschat osv hoppade jag på mitt vrålåk och drog till Ida. Och där var det full fart. Hennes mormor fyllde 60 så dom hade hyrt en lokal som vi skulle vara i. Hjälpte Ida och fixade med lite shit där. Sen satt vi där ett tag, drack äckligt vin, som var alkoholfritt. Fett värt. Sen började alla fara hem därifrån och då drog vi tre portar bort och in till Ida och hon fixade sig lite osv. Sen for vi på coop och träffa Jocke och Simpo och lalala. Lekte med surkärringen lite ;) Sen, i det fina vädret for vi in till stan och köpte cigg åde. Så jävla fint väder var det. Helt jävla vitt av dimman. Jå, men efter vi fixat det vi skulle for vi till Jocke och busade lite. Mahah. Sen vid två drog jag hem och jävlar i mig vilken jävla tur jag hade som for då och inte en kvart senare. För då började det cp jävla åska och blixtra och regna som ett jävla as. Min dator dog och adam skulle ut i bilen och sitta så jag följde med dit. Skojar inte när jag säger att man blev jävligt blöt av att springa från dörren till bilen, och det är över vägen lixom. Ah, vi satt där och tittade på dom fina blixtrarna. Sen kom kim dit också, stackarn hann sova en timma innan han blev väckt av åskan, och han ska upp och jobba klockan sex. HAH! Ah, men vi bytte bil och for runt och kollade lite överallt. For till Sandviken och satt där, sen drog vi 250 varv genom stan osv.

Nu har jag nyss kommit hem och funderar på om man ska sova, eller vaka. Hade varit jävligt skönt att sova eftersom jag vaknade klockan tio idag. Men har på känn att Ida kommer ringa och väcka mig så jävla tidigt imorgon. Kanske går och lägger mig och slår av ljudet, så busig som jag är ;) Fast jag lova Ida att komma till henne. Hennes syster fyller ju för tusan 13 år imorn. Vojvoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0