klaant

vet inte hur jag har lyckats, men det är nästan så man behöver tre händer för att räkna upp alla mina blåmärken. Fick typ ytterligare 3 idag, när jag failade så hårt. Tänker inte ens gå in på vad som hände, men mitt knä ville inte bära mig längre. Haha. Hojja. Kul är det. Om det fortsätter så här kommer jag ju bli lagomt fin till balen, kommer ju inte spela för roll vad jag har på mig, alla kommer bara titta på mina blåmärken ;o

Måste bara säga att jag har varit jäääätte duktig idag. Har städat mitt rum! Nu är det rent och fint. Haha bytte tillochmed matta. Gulligt. Nu ska moster borta i lycksele vara stolt :)

ajaao. göra lite bus nu (a) pusshej
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0