Let all the people say Amen

Snart kan jag använda min dator. Vet inte riktigt vad jag tycker om det. Har varit så skönt att ha den här. Dock är den ganska seg men vad fan. Har iaf fört över alla mina bilder osvosvosv till en hårdisk, så nu ska vi bara tömma hela datorn och hoppas på det bästa.

Har varit med Elina idag iaf. Mötte henne vid ok typ, vi for in till stan och gjorde inte så mycket. Sen for vi på coop och hon köpte godis osv. Sen for vi hit och hon färgade min utväxt och stoppade svart i mitt underhår. Äntligen är mitt hår lite normalt iaf. Har alltid varit något fel, antingen för gult, för brunt, utväxt osvosv. Men nu jävlar är jag fan nyklippt, ingen utväxt (förutom en prick i luggen!!) och svart underhår. Najsnajsnajs.

Nu tänkte jag gå och borsta tänderna och krypa ner i sängen. Har en halvtimmas sov morgon wohuhuu. Börjar dock dagen med nationella i no -.- Nåjaa. Inte det minsta trött är jag heller, inte så konstigt med tanke på att jag har sovit idag. Just like old days. Underbart. Lalalalal. har inget mer att skriva.
puss alla heterozygoter :))


hahahah, min hand, hahahaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0