smile for me

Jajävlar. Nu kanske man inte får några betyg alls eftersom min frånvaro är väldigt hög! Låter ju jävligt roligt om jag får säga det själv. Är dock väl medveten om att jag inte orkat med skolan dom här sista veckorna. Men att det var så här illa visste jag inte. Haha. Men har sagt att jag ska börja skärpa mig. Elina har också tjatat på mig om att jag ska det, så nu, när jag har fått det här brevet kanske det är dax att göra det då. Inte så jävla länge kvar nu ändå.

Förövrigt har jag gosat ner mig i sängen och ska snart stänga mina blå och mysa lite med john blund. Känner att han smyger sig fram lite. Mysigtmysigt. Innan jag sover ska jag kika skor till balen. Mamma har precis beställt klänningen så nu fattas bara skor. Elina har lovat att kika med mig imorn. Så kanske väntar tills då istället.

Nåjajajjaja.
nu ska jag spela lite (a)
puss

lägger in en ful mongobild också ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0