tidsfördriv ;)

Har du någon gång testat droger?
nej, det har jag inte
Tar du droger?
inte det
Har du sovit i samma säng med samma kön?
klart jag har
Har du sovit i samma säng med motsatta kön?
det med
Har du hånglat med samma kön?
jaa, lebb_amanda ;)
har du rymt hemifrån?
hahah,när jag var liten, ja :D
har du rökt?
jadå
har du snusat?
jovisst
har du legat på akuten?
nej
har du svikit någon?
det har jag nog!
har du tänkt tanken att mörda någon?
inte seriöst, nej
Har du blivit överfallen någon gång?
nej.
har du varit i slagsmål?
ja
Har du haft sex den senaste månaden?
nej
vill du ha barn?
jaaa :)
har du druckit?
jovisst
har du varit full?
jaaå
festar du mycket?
nej
vad är det pinsamaste du har gjort på fyllan?
vet inte, finns väl nåra grejer ^^
spytt på fyllan?
jadå
är du nöjd med ditt liv?
ibland, ibland inte
är du bortskämd?
neejnej
är du blyg?
om den jag är med är blyg så ja
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0