tidsfördriv

VEM.
Vem är i rummet med dig? - ingen
Vem fick du sms av senast? - l to the iam
Vem pratade du senast i telefon med? - sebbe
Vems hus var du senast i? - elinas ;D
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? - elina ;D hahaa
Vem önskar du att du var med nu? - vet inte, många, lyckselefolket blandannat ^^

VAR.
Var är din telefon? - rakt framför mig
Var sover du? - vet inte om jag vågar säga det här men... i sängen :$ hiih
Var fick du tag på tröjan du har på dig? - jag fick den av pappa, för nått år sen ;D hehe
Var åkte du senast bil? - känns som att det var länge sen jag åkte bil.. så vet inte :D
Var i ditt rum är du? - i högra hörnet ;D

VAD.
Vad drack du senast? - oboy :D
Vad är det för färg på dina byxor? - svart ;D
Vad är den närmaste saken som är blå? - kan inte bestämma mig om usbminnet eller ringen är närmast.. :G
Vad är din favoritfärg? - svart
Vad är din favorithemsida? - omg, lunarstorm!!!! :D neeh, facebook typ.

HAR DU NÅGONSIN.
Hånglat i mer än tre minuter? - hahah, ja
Hånglat på en bio? - nej ;o
Kört över hastighetsgränsen? - joee
Målat om ditt rum? - inte målat, nej.
Sovit i en säng med någon av samma kön? - javisst
Sett någon dö? - djur bara.
Varit på ett plan? - hihi, nej (a)
Sovit till tre? - nåja.
Älskar eller saknar någon just nu? - joda ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0