-

Det är ju ingen nyhet att det suger att vaka själv. Enda man gör är att ligga och kika film typ, måttligt uttråkande. Är kissnödig (vilket jag har varit sen tolv), hungrig, törstig, röksugen (kan inte ens köpa cigg för har inga jävla pengar -.-) och har jävligt ont i halsen. Hostar som fan och börjar tro att jag väcker hela huset snart. Är ju inga små hostar som kommer ur kan jag ju tala om!

Förövrigt ska jag ta min anime-oskuld idag tror jag. Har lovat Kebbisen att se en serie, hon är ju värsta nörden på det där så, ja. Ska iaf ge det en chans. Får ju se vad jag tycker om det, hon tog iaf fram en serie som det händer roliga grejer i, alltså en - sup, knulla, våldta, festa film. Sånt gillar vi ju. 

Nånå, tänkte dra på mig en tröja och ett par sockar och först besöka toaletten och sen koka te och äta nånting, kanske sätter mig framför tvn. Lär ju dock inte vara något bra program, typ bara sånt där jobbigt jävla tvshop som man ändå brukar lyckas fastna på ett tag. Puss


Kommentarer
Postat av: Kebbis

Är stolt över dig amanda! :D när du tankat klart final fantasy VII, så ser du den :) sen ser du en serie :D

2010-11-26 @ 10:12:50
Postat av: Viktorelle

Interesting. No more comment :)

2011-11-21 @ 07:07:09
URL: http://viktorelle.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0