10 november

Jobbig natt måste jag ju påpeka. Kunde inte först somna, sen när jag väl gjorde det vaknade jag upp 140 gånger under natten och hade samma mardröm hela tiden. Lagomt jobbigt. Var ju helt utmattad när alarmet ringde tio i åtta. Klev dock upp först kvar i nio. Drog på mig täckisar eftersom det var över 20 minus. Sen knata jag till bussen och hade super roliga lektioner. Slutade iaf halv två och följde med Mio hem då. Vi satt och chilla bara, sen börja han spela cs. Så jag satt och kikade lite och sen gick jag in till Markus och var social med han, Crille kom dit också. Tjugo över tre gick jag tillbak till skolan och gjorde prov. Som gick åt helvete. Fattar fan ingenting om hotellkunskap. Fel att ta bort den kursen. Linjen kommer ändå inte heta hotell och resturang nästa termin eller hur det nu var.

Nånåååååå. Sak samma. Sitter och väntar på att någon ska komma hem och börja med lite käk, är gode hungrig. Påtal om det så klampa någon in just, tror dock att det bara var Adam.. Nej, nu ska jag ladda ner den rätte för rosing bara för att hugo är med, HÖHÖ! :D
puss


Kommentarer
Postat av: ber1t

HAHHAHAHAHah, vad spelar det för roll vad den heter, kommer väl ändå vara samma, jävla cp x)

2010-11-10 @ 18:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0