12 november

Att kliva upp i morse var ju ingen lek vill jag ju lova! Var så sjukt trött att det var sorgligt. Var så jävla nära på att vända mig om och fortsätta sova, sen insåg jag att det var meningslöst då både mamma och pappa var hemma. Klev iaf upp och fixade mig sen körde pappa mig till skolan. Hade lektion efter lektion och klockan tolv slutade jag. Tog bussen med Elina till tallbacka för att hälsa på världens bästa skola (höhöhöö), men det var ju knappt några folk där. Satt och pratade med Ali, som Elina inte förstår vad han säger, haha, sämst. 



Tog iaf bussen hem. Är sjukt trött, så jag ska kolla sista avsnittet på den rätte för rosing och sen ska jag sova lite. Måste ställa larm sen vid fem. Mamma och pappa har farit till piteå och bott på hotell och skaffar ett tredje barn som adam sa.. -.- nejmen det var någon cruising  där eller något. Jag och Adam ska iaf laga tacos, hah. Kommer gå lyckat.

Nåja. Ska hoppa ur kläderna nu och krypa under täcket.
puss

Kommentarer
Postat av: ber1t

HAHHAHA ett tredje barn xD

2010-11-12 @ 14:38:42
URL: http://eliinajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0