15 november

Halva november har redan gått, fytusan vad fort alltihop går. Galet.

Försov mig i morse iaf. Blir ju nästan lite ledsen när man ser på facebook att Elina och Keebab inte försvarar mina försovningar, som om det händer ofta ens?! Iaf så var bussen grymt seg så fick stå ute och frysa hur länge som helst, inte nog med de så dratta jag på rumpan också. Förbannade uggs, man slår ju ihjäl sig. Annars så har vi haft lite lektioner osv och sen på lunchen gick vi till elevhemmet och chillade. Mio drog igång lite julmusik så världens myskänsla fick man ju där också. 

Sitter annars i datasalen nu och ska skriva mitt arbete om knark på papper åde. Lyssnar lite julmusik än en gång och bara känner lugnet. 
Nånå, jobba flitigt var det.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0