16 november

Tänkte inte gå till skolan i morse. Var så jävla trött. Sen är det ju ännu svårare när det är mörkt ute på morgonen. Klart som fan att man vill ligga kvar i sin varma säng när det är så kallt och tråkigt ute. Mamma väckte mig iaf och jag fixade mig lite snabbt så där bara. Sen har det varit full rulle hela dagen. Först hade vi prov som jag faktiskt tror att jag klara. Även fast jag inte har pluggat. Hoppas kan man ju iaf. Sen har jag gjort en äcklig janson frestelse som inte alls såg frestande ut. Höhö. Var äckel ansjovis i, kul att röra i sånt, fast ne. Sen har jag gjort ett kilo köttbullar också. Kul.. Blä. Har iaf varit sysselsatt hela tiden, annars brukar man alltid kunna sätta dig och ta det lugnt men inget sånt idag. Sjukt jobbigt. 

Sitter annars i sängen och så. Funderar på att sova, eller hoppa i duschen. Båda känns jävligt jobbigt. Kanske väntar med båda tills ikväll istället. Får se hur det blir. Måste få vila kroppen lite nu iaf. Har ont exakt överallt, nästan. Hela benen, ryggen, armarna och rumpan också. Helt galet.

Nånå. Lite bloggar nu va.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0