17 november

Tur att ens dokument inte finns på alla dom här 20 (?) datorerna i rummet. Har testat varenda en men finns inte på någon. Höhö. Fick bli facebook istället för att jobba och Tormod har ingenting att säga till om. Man vågar inte ens, för han är rädd för mitt knogjärn. HIHI.

Annars så sitter och jag och skriver med tre tröga på facebook och chillar lite osv. Har svenska sen men mina grejer är hemma så jag kommer väl inte få vara på lektionen, synd där va.
Nånå, annat nu.
puss

Sen svar till kommentaren: 

Postat av: Anonym
man kan ju nästan tro att du gillar pojken ;)

Svar: klart jag gör det, naw, lilla gubben :')
Kommentarer
Postat av: kebbis

i am busted :(

2010-11-17 @ 17:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0