19 november

Det borde vara olagligt att börja klockan åtta på en fredag! Som tur är kan jag åka med mamma på fredagar så jag kan ligga och dö i sängen tills halv åtta iaf. Skönt. Har gått fort idag iaf. Var grymt duktig på matten idag måste jag säga, tror det är för att varken Erica eller Mio var i skolan. höhö. Sen hade vi engelska i typ 25 min och sen hotellkunskap i typ en timma. Lugntlugnt. 

Kom hem för ett tag sen iaf och sitter för tillfället och käkar mandariner. Oh vilken drog. Så underbart. Nånå, ska läsa lite bloggar och sånt nu. Sen ska jag ta mig en liten tupplur. Fast först ska jag gå och tjata lite på min fula bror. Puss :)


höhöö, vad frän jag är (;
måste nog btw hämta lite mer manadriner. 
hemsk drog det där..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0