22 november

Det är helt sjukt vilken jobbig natt det var inatt. Det var en sån där riktig feber natt så att säga. Legade jag under täcket blev det för varmt, tog jag bort täcket blev det för kallt. Hade jag täcket på överkroppen men inte på underkroppen så blev det för varmt vart jag hade täcket och för kallt på benen. Det var helt galet. Sen kan jag inte ens minnas hur många gånger jag har vaknat. Helt sjukt. Samma dilemma varje gång jag vaknade också. Vid sex gick jag och kissade i en kvart typ (skojar inte asså) sen gick jag ner och tog en alvedon. Nu när jag vaknade så kan jag iaf ligga under täcket utan att dö, kan ha händerna utanför täcket också. Så ingen sån här frossa här inte. Min hals är dock helt fucked up. Men det är bättre än inatt iaf.

Hihi. Nu ska jag försöka hitta något ätbart och sen ut och röka.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0