24 november

Jahaaaa, en månad kvar till jul. Lite galet kanske.
Har iaf som vanligt varit i skolan idag. Skulle ju egentligen gjort ett omprov halv fyra men eftersom jag ändå inte har pluggat på det så är det inte ens värt att komma dit. Får göra det nästa vecka istället. 

Är iaf grymt kallt ute, helt galet. Kommer aldrig palla när det är -30 minus osv. Shit. Annars så sitter jag och laddar ner lite musik och sånt. Så man har nånting att lyssna på när man sitter på bussen osv. 

Nånå, nu ska jag faktist ta tag i alla mina 186 pappersblad som ligger här på mitt golv och sen kanske ta nånting i munnen. Sticker med bussen till Kebbis som går kring halv fem. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0