26 november

Vakade ju som sagt inatt då. Var inte jobbigt alls egentligen, gick så fort. Pappa körde mig till skolan iaf, gick till matten och insåg att jag var själv där. Är ju alltid lika kul att sitta själv med en lärare i rummet. Jobbade på som satan iaf och håller mig bra till på planeringen nu! Sen har vi haft lite småtråkiga lektioner och efter skolan hoppade jag, Erica och Zorba på bussen in till stan. Träffade Victor i typ en minut, fick ett ciggpaket och sen drog han. Så vi kikade runt där, gick in på mondo och Erica hittade snyggaste byxorna ever! Jag skojar inte, så grymt jävla snygga. La iaf undan dom och skrev till tomten att han skulle hämta dom. Najs! Sen vid tre tog vi bussen till Zorba och rotade fram vattenpipan så det underhöll vi oss med ett tag. Efter en timma kanske kom mamma och hämtade mig iaf.

Kom hem och slog igång one tree hill, som jag såklart somnade till.  Vaknade för inte så länge sen. Sitter och fryser som jag vet inte vad. Vill stanna under täcket men det hade ju blivit måttligt drygt. Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0