27 november

Igår var en kul kväll, end of story! 

Somnade jävligt fort igår, ungefär direkt efter jag har publicerat inlägget igår. Galet! Frös som fan också så jag tog en filt och sov med också. Sen vet jag inte vad jag har gjort inatt men mitt täcke legade ihoprullat på min dator. Haha. Jadu. Har drömt sjukaste drömmen också, men den behåller jag nog för mig själv ;)

Markus den horan ringde och väckte mig halv elva. Tack så mycket, väldigt snällt! Kunde såklart inte somna om efter det så jag klev upp. Sprang ner och drack lite och sånt. 

Nu sitter jag på mitt rum som min fina mamma julpyntade igår, är lite så här mysigt ljus här inne. Så ska inte klaga. Tänkte fortsätta se one tree hill avsnittet som jag aldrig orkade se klart igår. Mojs. Ska hämta en alvedon också. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0