28 november

Helt galet! Somnade halv ett igår. Kändes lite smått skumt men ah, så var det. Skönt var det också kan jag ju tala om. Vaknade sen för inte så länge sen. Har fortfarande ont i huvudet osv, men det är bättre än igår. Är ju första advent nu också. Mysigt. Även fast jag inte tycker om julen så är ju dagarna tills julen rätt så mysiga! Kommer ihåg när man var liten och fick adventspresenter, gick runt i hela huset och sökte presenten, och även om dom var så lätt gömda hittade men aldrig dom. Och även fast det bara var något litet blev man så glad. 

Nånå, ska sluta vara nostalgisk, ska på toa och sen gå ner till mina söta föräldrar och min tjocka kissä.
Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0