29 november

Försov mig i morse. Det har slutat förvåna mina vänner, det kan inte vara bra.. Annars så vaknade jag klockan åtta av ett sms, fixade mig lite och den drog jag till bussen. Kom till skolan just i tid för frukost, inte illa. Sen började hårdarbetet som fortsatte ända fram tills klockan fyra då vi fick åka hem. Jag och Erica åkte till henne en snabbis och sen knatade vi till Zorba. Satt där och chillade bara osv. Klockan nio tog jag bussen hem.

Nu har jag bäddat ner mig i sängen och tänkte alldeles strax sova, ska vara på skolan klockan fucking sju imorgon! Slipper åka buss iaf. Något positivt med det hela. Nånå, lite bloggar nu och sen sömn.
Puss
Kommentarer
Postat av: bitte





Hej tävlar ut en liten goodiebag på min blogg ifall du vill va med=)

2010-11-30 @ 18:08:25
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1429

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0