30 november

Sista november idag, GALET! Imorn börjar december, och julkalendern för den delen också, vad mysigt. 

Iaf, i morse blev jag väckt kvart över sex av både mamma och pappa som kommer och tänder lampan i mitt rum. Måttligt störande! Klev upp strax därefter och fixade mig på några röda innan mamma körde iväg mig mot skolan. Började fixa och trixa där tills klockan tio-elva. Då hade vi ettor ingenting att göra eftersom vi inte serverar, så jag och min söta klass satt i lilla köket och käkade mandarin och knäck och satt och prata bara. Jag och Mio körde lite smsroulette och sen fick jag prata med tre av hans mobbade vänner, lite trevligt. Sen vart det full rulle igen och klockan fyra slutade vi.

Jag, Elina och Erica drog på stan och jag och Elina kirra en present åt Kebbis, det var ju skönt. Sen gick jag och Erica hem till henne och chillade bara. Sen redan vid åtta for jag hem, hoppade i duschen och just nu sitter jag mest och gäspar bara. Har omprov imorgon så tänkte läsa igenom lite kött osv och sen slå igång mitt älskade one tree hill och sen nanna kudde.
puss


min fina sallad som hade stått i kylen undernatten, alltihop hade blivit
is, kunde ta ut hela salladen ur bunken men den hade fortfarande
samma form, he-he-eeh-eh-eheh-h-e
Kommentarer
Postat av: liam

Snart jag flytta mjukis då vi ha de bra <3

2010-12-01 @ 01:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0