5 november

Drog ju som sagt till Linea tidigare. Mamma skulle köra mig så vi plocka upp Zorba också. Sen kom Erica dit efter någon minut bara och vi satt och snacka och käka lite kladdkaka osv. Sen tog vi det lugnt, Karin kom efter ett tag och det var bara vi resten av kvällen. Alla andra nykterister ska komma dit imorgon istället. Naiz. Vid elva drog Erica och Zorba och sen vid halv tolv skulle Karin dra så då började jag knata hem. Av någon konstig anledning ville jag gå hem. Sen så tänkte jag ju att om det blir spår i snön, då måste man banta ;) hehe. Nej, men det kändes skönt att gå, har lite musik i öronen och rensa lite tankar. Var ju mindre skönt när jag fick skit ont i huvudet men det gick fint. Tog typ 45 minuter. Höhö, inte illa. 

Nu tänkte jag fortsätta kika min film och sen sova lite. Vila min feta kropp från den hårda vandringen.
puss

och elinao, tog din tröja från Viktor, och sen tänkte jag ifall vi skulle soldejta på söndag?;);) pusspusss snutterumpan



Kommentarer
Postat av: ber1t

jag är på! och bra, tar den på söndag :)

2010-11-06 @ 01:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0