9 november

Kunde inte somna igår. Legade och snurrade runt i sängen flera varv, sen blev det varmt och Diesel tog fett mycket plats, han bara tjockade ut sig totalt. Så jag fick nog. Skulle gå och lägga mig nere i soffan men gick ut på en rök först. Vandrade ut i uggs och tshirt, i -12. Inte det roligaste. Slängde mig under filten sen när jag kom in och vid tre somnade jag. Sen var jag så förbannat trött imorse så det blev ingen skola för min del. Hade även fått ett sms av Ellen tror jag, att hon inte heller skulle till skolan, sen gick inte Erica eller Mio heller. Haha, så vi var en i klassen i skolan. Lyckat.

Nu tänkte jag iaf hoppa i duschen och vakna till lite. Sen får jag se vad dagen bjuder på, är ju tisdag så ska höra om Elina pelikanen kan umgås idag.
pussva


har ansiktsmask, höhö, därför jag är vit
Kommentarer
Postat av: keebab

Jag visstere! Så du menar att :O under masken... är du svart! jag visste att du var en black mama, eftersom du pratar som dom, mmmhmm..

2010-11-09 @ 16:35:28
Postat av: amandablackdola

mhmmhmmmmmmmmmmmm giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirl, you're right yo mama shake yo hips ;) HÖHHH

2010-11-09 @ 20:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0