He got that whole place glowing

Sitter och försöker fördriva tiden medans resten av min familj håller på att äta. Mina sega föräldrar ska nämligen köra mig till Elina. Vi ska vara med Ida och sen annars har jag ingen aning om vad vi ska hitta på. Något blir det väl alltid. Synd bara att det är så förjävla kallt och blåsigt ute så vi lär ju inte vara ute och härja iaf.

Annars så sitter jag och duttar på ytterligare med parfym på min tröja så jag kan knarka det resten av kvällen. Åh, det luktar så gott. Känns som om den där kommer ta slut ganska fort. Höhöö (a)

Har som ingenting att skriva, tänkte göra en lista men det är ju inte det roligaste att komma med och tror ingen egentligen orkar läsa. Så försöker ordbajsa lite här men det går ju som det går. 

Nae.. Ska nog försöka hitta lite fräna spel till min telefon istället, fast först måste jag spraya mina uggs så dom klarar vintern någorlunda. 
puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0