I get knocked down, but I get up again

For då som sagt till Zorba vid fyra. Elina och Erica var också där men Erica drog direkt jag klampa in för dörren. Vi pratade lite och sen gick vi och åt tårta och sen rökte vi lite vattenpipa. Sen var jag och Elina tvungen att dra till Ruben en sväng så Elinas pappa körde dit oss och vi satt där och chillade bara. Kollade lite harry potter och sen vid sju drog vi till bussen och jag återvände till Zorba. Linea hade kommit dit också. Sen åtta skulle Linea hem så jag frågade lite så där snällt om dom kunde köra hem mig också, och det kunde dom. Kände mig inte som det roligaste sällskapet. Vet inte varför, men är typ... depp eller något. Helt galet.

Kom hem iaf och bad mamma känna på min panna för känns som om jag har feber, och jovisst tack så mycket, det hade jag typ. Varm var jag iaf. Kul va? :) Sen hostar jag som bara den, och inte nog med det så är jag helt trött och slö i kroppen så just nu hade jag bara viljat ha en chips påse eller något och ligga under täcket och kolla film eller något. Men nej, ingen chipspåse här inte.. Det sög ju väldigt mycket!
Tänkte gå och vara emo i duschen nu istället eller något tror jag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0