I'm heartbroken without your love

Elina kom hit, vi satt och prata, mamma körde oss till Zorba, Erica kom dit, vi fick inte stanna där längre, for med bussen därifrån, Elina hoppa av i stan och gick till Alex, jag och Erica åkte till coop, blev upphämtade av Vicky och Crille, dom släppte av oss vid elevhemmet, sen kom dom och hämta oss efter ett tag, snurrade runt lite, sen hem. bblablablablablablbalbalbalbalbalbal. 

lite less just nu på bloggen, känns totalt värdelös. Tänkte inte langa några mer rader åt er inte, utan istället tänkte jag slå igång ett avsnitt av mitt älskade one tree hill och dra ut lukas från skärmen så jag får en liten sovpolare. Sen ska jag sova och tagga skoldag imorn. Wohu.
Ne film nu innan ögonen slocknar.
puss

ggrr ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0