Jag hatar att leva!

----^
Så sant som det står så ja, just nu hatar jag verkligen att leva! Har en hej dundrade huvudvärk som tynger ner hela min fucking skalle. Gör bokstavligt talat ont när jag rör i håret. Sen har jag en helvetes ont-i-halsen-värk. Kan inte röka, äta, dricka eller svälja överhuvudtaget utan att det gör ont. Har även ont i hela kroppen, speciellt ryggen och mår illa så det känns som om jag ska spy. Orkar inte heller röra på mig utan vill bara ligga ner hela tiden, sitta funkar knappt heller. Och inte nog med det fryser jag som ett cp. Shit asså, det är helt galet. Jag gick i duschen direkt jag kom hem, jag orkade inte ens stå när jag duschade. Jag satt hela fucking tiden. Och jag drog på värmen på nästan högsta och jag frös ändå. Det gjorde ont i ansiktet när vattnet kom dit men på kroppen var det som helt normalt. Det är helt galet.

Nu har jag iaf kokat te och stoppat honung i, det ska ju tydligen hjälpa mot halsont? Bullshit säger jag men man kan ju alltid hoppas. Har iaf dragit på mig en filt och mina tossitofflor, får hoppas att te't värmer mig.  Annars så sitter jag förövrigt och gruvar mig hur fan jag ska orka torka håret, vill bara lägga mig under täcket nu och dö dit. Helvete..
Nånå, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0