Pulsen slår fastän hjärtat är krossat

Som ni kanske såg så drog jag ut vid åtta. Jonas, Johanna och Nt kom och plockade upp mig och släppte av mig vid Ica. Knata då till Vicky vart Erica och Crille också var. Vi bara satt ett tag och sen for vi ut med bilen. Drog till sarkas, värsta mysko stället. Lätt jag hade farit dit och mördat, om jag hade varit en mördare då. Nej, men det var fan läskigt där. Och jag som är så jävla mörkrädd, höhö. Iaf så sladdade vi runt där lite och sen drog vi till kullen och gick på kiosken och köpte lite godis och så. Sen tog vi något varv genom stan och sen vidare tillbaks till Vicky. Där slog vi igång The human centipede för dom hade inte sett den och ville kika den. 

Sen vid halv tolv kom Adam och hämtade mig. Det är ju som det som suger med lov. Man måste hem så jävla tidigt. Bussen från gällivare slutar gå efter klockan tio, och varenda människa med bil jobbar ju så dom är inte ute hela natten heller. Och jag, som bor 100 mil från stan orkar ju inte gå. Illailla.

Annars sitter jag och dör eftersom mitt huvud har lite disco inuti känns det som. Känns som att jag huvudvärk allt för ofta. Inte okej. Ska nog slå igång en film och dö under täcket istället.
Puss

lagomt sliten b-rud ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0