You can't hide, you can't run



Det här ska jag underhålla mig lite med tänkte jag. Eftersom jag har omprov i det på onsdag så tänkte jag att jag kanske skulle börja lite så jag slipper göra ett till omprov. Så jag ska väl läsa lite om det iaf, så kanske jag förhoppningsvis blir trött. Är inte det minsta trött nu, vilket suger eftersom jag börjar klockan åtta imorn. Guuuud vad kul. Nånå, först och främst ska jag iaf gå och kissa och borsta pinnarna. Sen ska jag fortsätta visa mina räkningsskills. Jag menar hallå, om någon skriver sex? Skriver man väl ändå sju? ;) hihihihhhihihiii

Btw kebbis, du får göra om min blogg, började idag men allt blev helt fucked up och jag har ingen aning om hur jag vill att den ska se ut så, fine, den ligger i dina händer när du känner att du vill börja ;)
Kommentarer
Postat av: kebbis

yaaay, du kan lita på mig mandis :D

2010-11-22 @ 23:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0