07.56

For till Zorba kring sju, vi for direkt på coop och träffade Erica där och köpte godis osv. Sen for vi tillbaks till Zorba och dit kom Alle, Elina och Verro också. Vi satt och snacka tills halv elva då vi började knata mot blå forell. Sen fick vi sitta ute och frysa tills dom öppnade dörrarna. Haha, alla trängdes osv så dörren krascha. Lite kul var det ju. Sen har vi sett alla tre filmer och halv sex eller något slutade sista filmen. Man var ju som ett gäng trött. Sen satt vi kvar där inne tills lite över sex då dom kastade ut oss. Jag och Erica gick hem till henne och chillade, sen tog jag bussen hem tio över sju. Tjugo i åtta klev jag innanför dörren och gissa om det var skönt eller. Blåser något så förbannat där ute. Känns inte helt okej. 

Nu har jag dessvärre blivit pigg så jag tänkte nörda lite facebook tills ögonen börjar svika, så jag kan sova bort hela morgondagen.
puss

Kommentarer
Postat av: Nicolaikatinka

Very interesting & professional site. You done great work.

2011-08-05 @ 07:57:46
URL: http://nicolaikatinka.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0