12 oktober

Snön ligger ännu kvar.. Inte okej. Var grymt trött när jag vaknade imorse, tänkte nästan inte gå till skolan men jag tvingade mig upp och stoppade på min fleecetröja som är så varm och gosig. Sen gick jag ut i det kalla och bussen var ju ett gäng sen, inte så konstigt kanske med tanke på hur jävla halt det är. Bussen kom ju inte upp för backen, haha. Den stod och slirade på samma ställe.

Annars så sitter jag i skolan just nu och väntar på att klassrådet ska börja. Förhoppningsvis slutar det bättre än förra gången. Jag och Isabelle har bestämt oss att smöra för Jörgen istället. Verkar ju vara det han vill! :)

När jag kommer hem tänker jag iaf sova, jag skiter i vad du säger Elina. Jag ska fan i mig sova! Fast jag tänkte ställa alarm vid sex och du kan ringa mig då också snuttegullet, hihi.

Nånå, nu ska jag typ... nörda facebook tills Jörgen kommer, förhoppningsvis snart, så jag hinner med bussen som går om 20 minuter. Hah, som om det kommer hända -.-
Pusssssss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0